Coördinatoren gezocht

Eerder hebben we oproep gedaan voor een nieuwe beheerder van onze kerkgebouwen. Het bleek een zoektocht naar een schaap met 5 poten. Samen met de Beheercommissie hebben de voorzitters van de CvK’s zich gebogen over de wijze waarop we onze gebouwen willen beheren, met name over de structuur. We kwamen uiteindelijk uit op 3 pilaren waarbij iedere pilaar haar eigen coördinator heeft. Klik op de link om meer informatie te krijgen over deze rol.

Het idee achter deze rolverdeling is dat je hoogstens een paar uur per maand hiermee bezig bent. Spreekt een van de rollen u aan of wilt u dit liever samen met iemand te doen? Neem dan contact op met een van de kerkrentmeesters. We hebben uw hulp echt nodig!!

Groeten,

Atie, Gerrit, Bart en Harry