Geen kerkdiensten en activiteiten

Tot en met dinsdag 31 maart zijn er in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede en de Open Hof geen kerkdiensten en kerkelijke activiteiten. Dat hebben de kerkenraden van de Hervormde gemeente en de Protestantse gemeente besloten tijdens hun gezamenlijke vergadering van 12 maart. Zij volgens daarmee het Coronavirus advies van de overheid en de landelijke Protestantse Kerk.

Dit betekent dat er geen kerkdiensten zijn op zondag 15, 22 en 29 maart. Ook de gemeenteavonden en overige activiteiten zijn afgelast. De kerkenraden willen niet het risico lopen mee te werken aan verspreiding van het Coronavirus en rekenen op ieders begrip.

Heeft u hier vragen over neemt dan contact op met Aty van der Spek.

Op zondag 15 maart wordt op NPO2 om 9.20 uur een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk uitgezonden. Dit ter vervanging van de kerkdiensten die zondag niet door gaan.

Mocht er verandering zijn in de situatie dan zullen we u informeren via de website. Als u lid bent van de nieuwsbrief ontvangt u hier automatisch bericht van. Inschrijving kan via Abonneren.

Reactie ( 1 )

1. Aike says:

Ik denk, dat dit gezien het landelijk beleid een juiste beslissing is. Waardering voor beide kerkenraden en ik sta als gemeentelid achter deze beslissing. Mogen met z’n allen hopen en bidden, dat God onze gemeente zal sparen voor narigheid en ziektes.