Livestream kerkdienst 22-03-2020 Ochtend

Reacties ( 4 )

1. Beantwoorden
    Petri jr says:

Dankbaar voor de mogelijkheid om zo de dienst mee te maken!

2. Beantwoorden
    Miny Brochard says:

Wij vonden het heel fijn dat wij op deze manier toch “naar de kerk konden gaan”. Goede zondag en vriendelijke groet, Jacques en Miny Brochard

3. Beantwoorden
    Louis Wüllschleger says:

Bedankt voor jullie reacties, lieve gemeenteleden! Ik vond het ook een bijzondere ervaring. Het blauwe oog van de camera lijkt heel onpersoonlijk, maar al heel snel had ik het gevoel dat ik allemaal gezichten voor me zag, als ik in de camera keek. Die gezichten blijken er ook werkelijk te zijn, getuige de reacties. Inmiddels heb ik gemerkt dat er niet alleen in Wijk bij Duurstede gekeken wordt, maar ook tot in alle hoeken van ons land. Zie het maar zo dat we op deze manier een waardevol cadeau kunnen geven aan allerlei mensen in het land. Tot ziens op de volgende zondag!

4. Beantwoorden
    Atie Ewoldt says:

Wat fijn dat we op deze manier toch de kerkdienst mee kunnen beleven.Bedankt voor de mooie preek!

Plaats een reactie