Renovatie van de Open Hof in concept gereed

De uitvoeringsgroep Open Hof heeft de plannen en de begrotingen voor de renovatie van de Open Hof gereed.

Als CvK’s zijn wij blij met de plannen die door gemeenteleden van Hervormende gemeente (HG) en Protestantse gemeente (HG) zijn gemaakt. De groep bestaat uit Atie Ewoldt, Jan Meuleman, Johan Hulsman, Kees van der heide, Kees van Vliet en Peter de Kruif.

Zij hebben in een relatief korte periode deze ingewikkelde klus geklaard. Wij zijn trots dat dit is gelukt met respect voor elkaar en in goede harmonie.

Donderdag 15 april heeft de Denktank, een overleg van leden van de HG en en PG en opdrachtgevers van de uitvoeringsgroep zich over de plannen gebogen.

Er is gekozen voor een organische verbinding met de kerk en de Klooster Leuterstraat. De keuken is vergroot en biedt verschillende mogelijkheden om thuis bereide gerechten uit te serveren, tot het maken van soep of het bakken van pannenkoeken. De grote zaal is multifunctioneel en lounge banken en tafels met stoelen en heeft een frisse moderne uitstraling. De zaal is geschikt voor verhuur aan derden met uiteenlopende doelen.

Uitvoeringsgroep en CvK’s willen de plannen graag met u allen delen. Op woensdag 21 april organiseren wij een informatieavond. Aanvang 19:30 uur. In de kerk is plaats voor 30 gemeente leden en de bijeenkomst is via kerkdienst gemist, thuis, te volgen.

Thuis kunt u via whatsapp of telefonisch (via 06-51172840) tijdens de bijeenkomst uw vragen stellen aan zowel de uitvoeringscommissie als aan de CvK’s.  Uw participatie wordt door ons allen zeer op prijs gesteld.

Via deze link kunt u een plaats in de kerk reserveren.

Onze oproep luidt als volgt: “Met elkaar denken en praten over onze eigentijdse Open Hof is gemeenschappelijk kerk zijn”.

Met een hartelijke groet namens beide CvK’s Harry Mauritz en Jan Oechies