Paasontbijt

Tweede Paasdag, 10 april nodigt de kerkenraad u graag uit voor het jaarlijks paasontbijt.

De inloop is vanaf 09.00 uur. Om ±09.20 uur willen we starten met het zingen van enkele liederen onder begeleiding van ds. Middelkoop op de piano, waarna we starten met het feestelijke paasontbijt.

Aangezien de gemiddelde temperatuur in de maand april uitkomt op 9,2 graden in de kerk, uitschieters daargelaten, verwelkomen wij u graag in de Open Hof. De inrichting van de Open Hof vereist een andere tafelopstelling. Het is uit praktische overweging om dit na de viering van de avonddienst van 9 april voor te bereiden, uw hulp is hierbij welkom.

Graag zien wij u allen maandagochtend 10 april om de opstanding van Christus gezamenlijk te vieren.