Openstelling Grote Kerk

Zaterdag 19 maart gaan wij om 14:00 uur van start met de openstelling van onze kerk. We openen de kerk voor iedereen die daar behoefte aan heeft. In onze kerk kunnen wij stil zijn, ons verdiepen in de historie van het monument, luisteren naar opnames van concerten die de SCGK in de kerk heeft gehouden, een kaarsje branden om iets of iemand te herinneren of een praatje maken met een willekeurige gast of één van de twee aanwezige gastvrouwen of gastheren.

Vooralsnog openen we de kerk op woensdag van 10 tot 12 uur, en op zaterdag van 14 tot 16 uur.

We zijn nog op zoek naar gastvrouwen en gastheren. Hebt u belangstelling? U ent zaterdag 19 maart van harte uitgenodigd. Heb je vooraf al vragen, vraag het gerust aan Atie of Harry.