Oliebollenactie voor onderhoud Grote Kerk

De jaarlijkse oliebollenactie van de Hervormde Gemeente is op zaterdag 30 december. De opbrengst is voor het onderhoud van de Grote Kerk. Nieuw is dat er dit jaar ook appelbeignets
besteld kunnen worden.
Een zak met 5 appelbeignets kost € 8,75. Een zak met 8 oliebollen kost € 8,75, met 5 oliebollen € 5,50.
Er is keus uit oliebollen met of zonder rozijnen. Betalen met gepast geld bij aflevering. Op zaterdag 30 december worden ze gebakken en zonder bezorgkosten thuisbezorgd in Wijk bij Duurstede, Cothen en Langbroek door vrijwilligers. Ophalen kan ook: 30 december tussen 13.00 en 16.00 uur achter de Grote Kerk, in gebouw de Open Hof, Kerkstraatje 4 te Wijk bij Duurstede.
Ze zijn te bestellen tot en met 28 december via e-mail oliebollen@hgwbd.nl of telefoon. Info: Martha Slijkerman tel. 576946.
Een grote groep vrijwilligers maakt deze actie weer mogelijk. De bollen zijn heerlijk en de opbrengst is zeer goed besteed: het behoud van het prachtige middeleeuwse kerkgebouw in het centrum van Wijk bij Duurstede. Doneren voor het goede doel kan via hgwbd.nl/donate.