Kleurrijk Uit in Wijk

Tijdens Kleurrijk Uit in Wijk, komende zaterdag 7 september, zijn we als gemeente ook present en is de kerk geopend voor publiek.
Er is een diner-bon en een speelgoed-cadeaubon te winnen door in een digitale speurtocht 4 vragen over de kerk goed te beantwoorden. Er is een versie voor de jeugd en voor volwassenen. Door een QR-code te scannen met de mobiele telefoon kan je deelnemen aan de prijsvraag (deelnemen via papier is ook mogelijk).
Tussen circa 12:30 en 15:45 uur kun je meedoen. Ook kun je in de kerk de opbouw van het Engelse orgel bekijken.

Aansluitend, van 16.00 tot 17.00 uur is er in de Grote Kerk een Bonifatiuslezing met als onderwerp: Wat zong
Bonifatius ? Wat zong hij dan? De spreker is Dr. Anton Vernooij, emeritus Hoogleraar Liturgische Muziek aan de
Universiteit van Tilburg. Het wordt een ontspannen verhaal van 30 minuten, met aansluitend gelegenheid om vragen te stellen. Toegang tot de lezing is gratis, meer informatie is te vinden op www.stucom.nl/bonifatius.