Kerkdienst door kinderen

8 juli was het druk met kinderen in de kerk. Deze avond stond namelijk speciaal in het teken van de kinderen.

Het was een dienst voor en door de kinderen.  De kinderen hielpen met de opening van dienst, verzorgden de muziek en maakten ook onderdeel uit van het gemeente gebed. Ontroerend om de puurheid van de kinderen te zien en te horen.

Het onderwerp van deze avond was “Filippus en de kamerling” (Handelingen 8:26-40)  De kamerling had een bijbelboek gekocht, hij snapte er echter helemaal niets van. Toen was opeens Filippus daar, die hem uitleg gaf. Daarna begreep hij het. Hij geloofde in Jezus. Begrijpt u ook de bijbel niet, kom zondag eens naar de kerk, daar zijn mensen te vinden die je kunnen helpen.

Ds. Wüllschleger hield het nog even spannend voor de volgende keer. Hij liet namelijk een zwart schaap zien. En dit schaap komt de volgende keer weer terug….. We zien uit naar de volgende kinderdienst!