Gezamenlijke vieringen in de Stille Week

Komende dagen is er elke avond van de Stille Week een viering in samenwerking met de protestantse gemeente.

Maandag, dinsdag en woensdag (telkens 19.30 uur) is er een avondgebed van ongeveer een half uur. In deze vespers, waarin naast muziek en tekst alle ruimte is voor gebed en verstilling, gaan ds. Offringa en ds. Middelkoop om beurten voor.

De viering op Witte Donderdag is voorbereid door de protestantse gemeente, die op Goede Vrijdag door de hervormde gemeente. Ze beginnen eveneens om 19.30 uur. Op donderdag gaat ds. Offringa voor, op vrijdag ds. Middelkoop.

De Paaswake op Zaterdagavond begint om 22.00 uur.

In de vespers en de Paaswake bespelen Pim Schipper en Dick van Dijk het orgel. Daarnaast wordt op woensdag medewerking verleend door kerkkoor Cantique o.l.v. Elien van der Meer, zij zullen ook in de dienst op Witte Donderdag zingen.

Op kerkdienstgemist.nl hebben de hervormde en protestantse gemeente een gemeenschappelijke online omgeving. Alle avondvieringen zijn livestream te volgen.