Doe mee in Kinderdienst met Pasen

Zondagavond hebben we om 18.30 uur in de Grote Kerk in Wijk bij Duurstede een kinderdienst. We hebben een paar keer per jaar een kinderdienst. Die stond nu gepland voor Pasen en we laten die doorgaan. Pasen gaat over de opstanding van Jezus. Daar gaat de kinderdienst dus ook over.

Het wordt wel een beetje anders dan anders, want er zijn geen kinderen in de kerk. En ook bijna geen grote mensen. Dus we doen het deze keer anders. Er komt een video-verbinding. Die kan iedereen zien. We zorgen ervoor dat kinderen kunnen inloggen en dat ze dus live kunnen meedoen met de dienst. Onze grote vriend Dooh zal er ook zijn, want die wil dit natuurlijk niet missen.

Om mee te doen ga je naar de website van onze gemeente www.hgwbd.nl. Daar zie je vanzelf een plaatje. Er staat LIVE BEELD op. Klik daarop dan kan je de dienst meekijken. Je kan ook live meedoen. Klik dan op DOE MEE. Je komt dan via de videoverbinding in de kerk en kan je live meedoen.