Diensten rond de kerstdagen en jaarwisseling

De Kerstnachtdienst op 24 december begint om 22 uur. Op Eerste Kerstdag 25 december is er een dienst om 9:15 uur.  Op oudejaarsdag 31 december begint de Oudejaarsdienst om 19.00 uur. Op nieuwjaarsdag 1 januari is er om 10 uur een Nieuwjaarsbegroeting.

Naast de gebruikelijke diensten op zondag zijn er rond Kerst en de jaarwisseling een aantal bijzondere diensten:

• De Kerstnachtdienst op 24 december begint om 22 uur. Dit is een gezamenlijke dienst met de Protestantse gemeente Het kerkkoor Cantique onder leiding van Elien van der Meer verleent medewerking aan de dienst. Pim Schipper is die avond de organist. Voorgangers zijn de predikanten van beide gemeenten, Ds. J.G. Offringa en Ds. L. Wüllschleger.
  • Op Eerste Kerstdag, 25 december, is er een ‘gewone’ en toch bijzondere dienst waarin we de komst van Christus naar de wereld vieren.
  • Op Oudejaarsdag 31 december begint de dienst om 19 uur. Deze dienst is weer een gezamenlijke dienst met de Protestantse gemeente waarin de beide predikanten voor zullen gaan.
  • De Nieuwjaarsbegroeting is op 1 januari. om 10 uur beginnen we met een ochtendgebed in de kapel van de kerk, waarna we gezamenlijk koffie drinken en elkaar kunnen ontmoeten.