Diensten rond de Kerst en jaarwisseling

De vooravond van Kerst is dit jaar op zondagavond. Op Kerstavond 24 december zijn er twee gezamenlijke diensten van de hervormde en de protestantse gemeente in de Grote Kerk op de Markt. Om 19.30 uur begint eerste dienst die met name gericht is op kinderen en jonge gezinnen. In deze dienst speelt Muziekvereniging Concordia mee. Voorgangers zijn de eigen predikanten ds. Marien Middelkoop en ds. Jan Offringa.
In de tweede Kerstnachtdienst, die om 22.00 uur begint, zingt kerkkoor Cantique onder leiding van Elien van der Meer. Opnieuw gaan de predikanten Marien Middelkoop en Jan Offringa samen voor.

De kerstdienst van de hervormde gemeente op maandag 25 december – Eerste Kerstdag – begint om 11:00 uur. In deze dienst zal Ds. Middelkoop voorgaan.

Oudejaarsdag valt dit jaar op een zondag. Er is om 11 uur de reguliere zondagochtenddienst, waarin Ds. Tramper voorgaat. Om 18:30 is de Oudejaarsdienst waarin Ds. Middelkoop voorgaat. Er is geen nieuwjaarsbijeenkomst omdat deze direct na de zondag valt.

Het is Kerstfeest, we vieren de geboorte van de Heere Jezus Christus. Allen van harte uitgenodigd!