Afscheid ds. L. Wüllschleger

Op zondag 30 augustus is om 15.00 uur de afscheidsdienst van ds. Wüllschleger. Ook in deze dienst houden we rekening met de maatregelen van het coronavirus. Hieronder vindt u meer informatie hierover.

In overleg met ds. Wüllschleger worden er naast de gemeenteleden zeer beperkt gasten uitgenodigd. Voor de kinderen is er kindernevendienst en crèche! Na de dienst is er de mogelijkheid om nog kort gedag te zeggen, hoe we dit vorm geven hoort u tijdens de dienst.

Corona informatie:

De kerkdienst wordt gefilmd en online uitgezonden. Als u deelneemt aan de kerkdienst geeft u toestemming om te worden gefilmd en dat opnamen daarvan online worden uitgezonden en op internet worden geplaatst.
Behoort u tot een risicogroep zoals aangegeven door het RIVM (bijv. 70plus of met onderliggend lijden, waardoor u kwetsbaar bent), dan geven we u mee goed bij uzelf te overwegen of het verstandig is naar de Grote Kerk te komen. Als u ervoor kiest de kerkdienst thuis te volgen, hebben we daarvoor alle begrip.
Het belangrijkste om verspreiding van het virus te voorkómen, is risico’s te vermijden. Voor de andere bezoekers van de kerkelijke gebouwen kunt u een bron van besmetting zijn als u koorts heeft, verkouden bent of hoest. Blijf dan gewoon thuis. En mocht u ‒ eenmaal binnen ‒ onverhoopt toch moeten hoesten of niesen, dan geldt weer: in uw elleboog.
Door uw handen te desinfecteren voordat u naar binnen gaat, voorkomt u dat virussen die onbedoeld op uw handen zitten, andere bezoekers besmetten. De middelen staan daarvoor klaar.
Er is één ingang (Peperstraat); volg bij binnenkomst de looproutes en de aanwijzingen van de begroeter, koster en/of coördinatoren.
Houd er rekening mee dat de garderobes buiten gebruik zijn en dat het de bedoeling is zo min mogelijk gebruik te maken van het toilet – al breekt (hoge) nood wetten.
Houd anderhalve meter afstand in acht, niet alleen als u door de kerk loopt, maar ook als u plaatsneemt op een stoel of in een bank.
Er is één uitgang (Peperstraat); volg bij vertrek de aanwijzingen van de begroeter, coördinatoren en/of predikant.