Meld je aan om naar de kerk te gaan

Vorige week hebben we voor het eerst geoefend om met maximaal dertig kerkgangers naar te kerk te komen.
Iedereen heeft hier een bepaalde opvatting over maar als kerken kiezen we ervoor om de richtlijnen vanuit de PKN te volgen. We hopen natuurlijk dat de coronabesmettingen spoedig zullen afnemen en er weer meer kerkgangers naar de kerk kunnen.
Wij hebben een prachtige grote kerk waar zeer veel ruimte is. Bij de 30 kerkgangers worden kinderen onder de 12 jaar niet meegerekend. En alle kerkgangers die een taak hebben binnen de kerk ook niet. Naast de organist, koster, kindernevendienst, dominee, kerkenraad zijn dat ook alle mensen die nu extra zijn ingeschakeld in verband met corona (coördinatoren, schoonmakers en zangers). Dus bovengenoemde gemeenteleden hoeven zich NIET aan te melden.

Op de website vind u een button waarbij u zich kan aanmelden voor de dienst. Door hierop te drukken kunt u een keuze maken voor de dienst.
Schroomt u niet zich aan te melden, het is jammer als iedereen denkt ik laat een ander wel voorgaan en er later blijkt dat we de 30 gemeenteleden niet gehaald hebben.

Wel maakt iedereen zelf een afweging of het bezoeken van de kerk een verantwoorde keus is in verband met corona. Voor die gemeenteleden die niet naar de kerk komen is de dienst te volgen via de livestream die op de website staat.