Wijkse boekenmarkt

Event details

• 27 april 2024
  • 10:00

Op Koningsdag wordt de boekenmarkt weer gehouden van 10.00 tot 15.00 uur. Naast boeken worden er ook LP’s, DVD’s en CD’s verkocht. Daarnaast gaan we nu voor het eerst geborduurde kaarten verkopen, die gemaakt zijn door gemeenteleden.
In de kerk en de kerktuin wordt koffie en gebak geserveerd. Naast dat dit altijd veel gezelligheid geeft, levert het ook een prachtig bedrag op wat we als gemeente zeer goed kunnen gebruiken.

Om het tot een geslaagde dag te maken zijn we altijd op zoek naar gemeenteleden die willen helpen. Dit kan door een taart te bakken en aan te leveren op koningsdag. Maar ook door te helpen
met: klaarzetten van boeken / met de verkoop van boeken, koffie en gebak / opruimen van boeken.

We gaan nu einde dag de boeken op genre terug doen in de dozen, dit scheelt uitzoek werk voor een volgende keer! Gemeenteleden die vaak helpen worden persoonlijk benadert via de mail.
Maar het is altijd fijn als er ook spontaan mensen zich aanmelden. Bij de uitgangen ligt er een opgaveformulier waarop je kan aangeven of je een taart wil bakken en / of kan helpen. Voor vragen
kan je terecht bij Matthijs van Wiggen, 06-19980473