Week van gebed – ontmoeting en bezinning

Event details

• 23 januari 2020
  • 20:00
  • Kapel van de Grote Kerk en/of Open Hof - ingang via Open Hof Inloop vanaf 19:40 uur.

In de jaarlijkse Week van gebed voor de eenheid van de christenen, 19 t/m 26 januari 2020, trekken de Wijkse kerken samen op om eenheid te vieren en te bevorderen. Wereldwijd bidden miljoenen christenen mee aan de hand van het thema ‘Buitengewoon’.

Op donderdagavond 23 januari is er in de kapel van de Grote Kerk en/of in de Open Hof een programma van samen zingen, bidden en luisteren, met vooraf en achteraf ontmoeting, koffie, thee en wat lekkers. Hierbij is iedereen van harte welkom. Ingang: Open Hof, Kerkstraatje 4. Aanvang 20.00 uur, inloop en koffie vanaf 19.40 uur.

Een gezamenlijke werkgroep van Baptistengemeente de Haven, Hervormde gemeente, Protestantse gemeente en katholieke geloofsgemeenschap Johannes de Doper heeft deze gebedsavond voorbereid. Er is ook een themaboekje met voor elke dag in deze gebedsweek een tekst en een gebed, aan te vragen t/m 5 januari bij Willeke Koert, tel. 0612163012, e: wskoert@hotmail.com