Week van Gebed voor de eenheid van Christeren

Event details

• zondag | 20 januari 2019 to zondag | 27 januari 2019
  • De hele dag

Van zondag 20 t/m 27 januari organiseren vijf Wijkse kerken samen bijeenkomsten. Het thema is “Recht voor ogen”.

Op zondag 20 januari wordt in alle kerken dezelfde gebedstekst uitgedeeld en aandacht besteed aan de gebedsweek.

Op maandag 21 januari ontmoeten vertegenwoordigers uit de vijf kerken elkaar bij een maaltijd.

Op woensdagavond 23 januari is er in de kapel van de Grote Kerk een programma van samen zingen, bidden en luisteren, met vooraf en achteraf ontmoeting met koffie, thee en wat lekkers. Iedereen is hierbij welkom.
Ingang via de Open Hof, Kerkstraatje 4.
Inloop en koffie om 19.40 uur. Aanvang om 20.00 uur.

Het programma is voorbereid door een gezamenlijke werkgroep van de Hervormde gemeente, Protestantse gemeente, Katholieke geloofsgemeenschap Johannes de Dooper, Baptistengemeente De Haven en Evangeliegemeente de Rivier.
Info: b29@stucom.nl